Reklamace zboží

Vrácení zboží bez starostí

Vše co prodáváme osobně zkoušíme, proto našemu sortimentu věříme, a také věříme, že jsme udělali maximum proto, abyste si správně vybrali. I přesto, pokud nebudete s výrobkem spokojeni nabízíme vám možnost vrátit (nepoužité zboží v nepoškozeném obalu) do 30 dní od vašeho nákupu bez udání důvodu. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat.

Proces vrácení vám chceme maximálně ulehčit - ozvěte se a spolu to celé projdeme a vybereme možnosti, jak to udělat, co nejlépe.

REKLAMACE ZBOŽÍ

K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, určitě neváhejte nás kontaktovat.

Výhodou u nás je, že pokud je to možné, zboží vyměníme a reklamaci poté řešíme obratem.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím nejdříve telefonicky nebo e-mailem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list (nebo je dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: Howa, s. r. o., Masarykovo nám. 1212/49, 58601  JIHLAVA.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Jako prodejci reklamaci odborně posoudíme popřípadě postoupíme k výrobci.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

ZÁRUČNÍ DOBA

Délka záruky na prodávané zboží je 24 měsíců (je-li zboží nakupováno na firmu/organizaci - IČO, řídí se záruka podle obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců). Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.

Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení.

POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Daňový doklad/fakturu posíláme v zásilce spolu se zbožím. K uplatnění reklamace u nás vám stačí daňový doklad/faktura.

REKLAMAČNÍ LIST

Reklamační list ve formátu PDF si můžete stáhnout níže.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení