Reklamace zboží

Vrácení zboží bez starostí

Vše co prodáváme osobně zkoušíme, proto našemu sortimentu věříme, a také věříme, že jsme udělali maximum proto, abyste si správně vybrali. I přesto, pokud nebudete s výrobkem spokojeni nabízíme vám možnost vrátit (nepoužité zboží v nepoškozeném obalu) do 30 dní od vašeho nákupu bez udání důvodu. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat.

Proces vrácení vám chceme maximálně ulehčit - ozvěte se a spolu to celé projdeme a vybereme možnosti, jak to udělat, co nejlépe.

REKLAMACE ZBOŽÍ

K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, určitě neváhejte nás kontaktovat.

Výhodou u nás je, že pokud je to možné, zboží vyměníme a reklamaci poté řešíme obratem.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím nejdříve telefonicky nebo e-mailem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list (nebo je dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: Howa, s. r. o., Masarykovo nám. 1212/49, 58601  JIHLAVA.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Jako prodejci reklamaci odborně posoudíme popřípadě postoupíme k výrobci.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

ZÁRUČNÍ DOBA

Délka záruky na prodávané zboží je 24 měsíců (je-li zboží nakupováno na firmu/organizaci - IČO, řídí se záruka podle obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců). Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.

Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení.

POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Daňový doklad/fakturu posíláme v zásilce spolu se zbožím. K uplatnění reklamace u nás vám stačí daňový doklad/faktura.

REKLAMAČNÍ LIST

Reklamační list ve formátu PDF si můžete stáhnout níže.

Navštivte naší prodejnu a servis: Masarykovo Nám. 1212/49, 586 01 Jihlava

Navštivte nás
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.